lørdag 29. august 2009

Litt av ein laurdag..


I dag har eg fullført det grønne og blå lappeteppet mitt! :) Det var godt! Men...eg veit ikkje om det var mangel på konsentrasjon eller kva det var, men det vart litt skeivt og slurvete. Uff, det blir fort det med meg, for eg likar enkle løysingar..det er berre det at det ikkje alltid løner seg likevel!


Baksida er av lysblå lin frå Åhlèns, og kanten er frå Panduro. Ellers er lappane frå samme stad, i tillegg til einsfarga stoff frå S&S og blå/grønt stoff frå Retrodepot/Amy Butler. Det er vattert med god platevatt. Dette teppet kjem ikkje ut for salg, men dersom neste forsøk blir betre kan det kjøpast. Men kva er passe pris på eit baby-/vognteppe..?


Her kjem actionbilda av Lille A i lillabuksa si. Den vart suksess!


Vi hadde ei litt brå oppvåkning i dag tidleg, då besøket vårt kom og varsla om ein lekkasje... Frå ein spot i baderomstaket draup det vatn, og etterkvart fann vi ut at det rann litt ned langs listene også. Æsj! Vi får det sjølvsagt att på forsikringa, men for eit styr! Det er oppvaskmaskina som er syndaren, for den har tømt alt vatnet sitt inn under belegget på kjøkkengolvet. Jaja, det er greit å vere optimist av natur, altså.. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



blogger template by lovebird