søndag 30. august 2009

Nyydeleg dukkevogn


Må berre vise fram den fine vogna Lille A fekk til bursdagen i fjor. Den kom vi over på Fretex Unika, og vi fall pladask....


Vogna er i tipp-topp stand, og trengte berre eit nytt trekk til dyna, så det greidde eg sjølvsagt å sy av noko Marimekkostoff eg hadde til overs. :) Det er sjølvsagt også kjekt at vogna er så fiiiiin at vi gjerne har den i stova!

No nærmar det seg 4-årsdag, og eg har begynt å spekulere på kva jenta skal få i år. Ho har ikkje skrekkeleg mykje leiker, men det treng ho heller ikkje. Derimot vil eg at det ho får skal vere av god kvalitet, godt for syn, hørsel og følesansen, for den intellektuelle, sosiale og motoriske utviklinga og ikkje minst kjekt å leike med..! ;) Ja, sånn er det å ha ei pedagogmor...hihi! (Fekk eg med alt??)

1 kommentar:

  1. Hei Guro!

    Tusen takk for koselig kommentar, og får at du la igjen et spor så jeg kunne finne bloggen din! : )
    Her var det mye fint, og du lager jo de mest fantastiske ting! Det strikketeppet ble nydelig, og for en herlig gave å lage sammen til en som har flyttet, det må være en hjertevarmende gave.

    Jeg kommer tilbake!

    SvarSlett



blogger template by lovebird