lørdag 22. august 2009

Fillerye

Denne veka har eg jobba med eit lite prosjekt... Eg har faktisk brukt både muskelkraft og fleire meter med stoff til denne fillerya. ;) Den er hekla med heklenål nr 10, og stoffremser med ca 3 cm breidde. Inspirasjonen henta eg frå Hekleglede, som er ei bok eg tidligare har vist fram i bloggen.

Den nyoppussa lilledoen skal få denne på golvet, for den passa godt til golvet i farge dun og fondveggen i drøm (begge frå Butinox). Det grøn/blå stoffet er frå Stoff og stil, det grå har ornamentsmønster og er frå Åhlèns og det kvite med prikkar er frå Ikea. Det var godt å få brukt opp nokre restar, men det gjekk med uventa mykje stoff!

Sjølvsagt brukar eg ein del tid på å få til detaljane på det vesle rommet, men når eg er fornøgd skal eg nok vise det fram. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



blogger template by lovebird