torsdag 15. desember 2011

Stjernefint!

Eg har kasta meg på trenden med papirstjerner, for det er ein av dei finaste julepynttinga eg har sett på lenge! No har det blitt bretta og ordna stjerner i fleng, og eg fekk endeleg brukt litt av papirsamlinga mi..! ;) Akkurat dette papiret vart kjøpt inn då eg var i København for nokre veker sidan, og eg fekk tips frå fine HOME by Linn. Bloggen hennar er full av vakre bilder og fine ord! Verkeleg inspirerande! :)

I kveld skal eg kose meg og pakke inn nokre julegåver og marsipangodteriet vi lagde til i går. Denne jula er eg ganske godt i rute med julegåvene, men ikkje så godt i rute med julehuset. Må vi verkeleg vaske inni kjøkkenskapa? Og må vi verkeleg rydde bort alle spor av mine kreative utskeielsar? Hmpf! Mannen er nok litt frustrert til tider, og joda, eg er det nok til og med sjølv, for her i huset er det papirrullar, stoffbitar, strikkepinnar, saks og pynteband i kvar ei krå... Vi kan jo kalle det teikn på liv og kreativitet, eller berre kalle ein spade for ein spade og sette i gang storreingjeringa. ;) Det er jammen godt eg enno har nokre fridagar att før jula tar til!
Tusen, tusen takk for alle kommentarar, forresten! Det er så umåteleg kjekt å sjå spor etter deg som har vore innom! Eg blir veldig, veldig glad, rett og slett! :) Takk, takk!

Ønskar deg ein strålande dag!

16 kommentarer:

  1. Sikke smukke stjerner du har lavet. Dit hus lyder lidt som mit, her flyder det til mandens frustration også overalt med papir og dimserier.

    STORE december kram.

    SvarSlett
  2. De er bare rigtig smukke! mon jeg kan finde ud af, at lave sådan nogle?

    SvarSlett
  3. Nydelige stjerner fra Linn altså.
    Jeg har bookmarka tuturialen hennes og gleder meg til å lage de. Om de blir i år eller senere år, gjenstår å se ;)

    Jeg vasker utapå skapa jeg, og satser på at jeg ikke får nyskjerrige gjester som skal inni skapa og glo.

    Som meldingen fra Husmorforbundet sier:
    "Dersom man ikke skal feire jul
    inni skap og skuffer, så er det helt unødvendig å vaske der før jul..." Hehe..den tok jeg glatt til meg.

    Fin fin førjulsti te dæ Guro!
    Siw

    SvarSlett
  4. Så fine stjerner :-)
    Tror jeg må teste disse en dag ja :-)

    Ha en fin fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  5. så fine stjerner! Dette er jo en fin førjulsaktivitet som gjør at man ikke trenger vaske hele huset etterpå :) skikt kan man like! Ha en fin helg, nå er den jo rett rundt svingen!

    SvarSlett
  6. Finfina stjärnor!! Jag har köpt papper men inte hunnit göra några stjärnor än.. Nu blev jag sugen! Ha det fint!

    SvarSlett
  7. Nydelige stjerner!

    Kan du ikke bare rydde og vaske litt sånn på overflatene? Det er vel ikke så mange som skal titte inn i skuffer og skap i jula. I alle fall ikke noen flere enn de som titter inn ellers i året! ;)

    Her tar vi julen med knusende ro, vi skal nemlig reise bort!

    God helg til deg!

    Klem

    SvarSlett
  8. Flinke fine storesyster, kan vi finne oppskrift på papirstjernene nokon plass? Eg har nemlig fått ein slik flott ein julekalendar i år, med 24 nydelege papirrullar. :-)
    (Og kassa vår med deilig julepynt i, står att i boda vår i Gøteborg. Og vi får finfint julebesøk på sjølvaste julaftan!)

    Klem frå
    lisjesystra

    SvarSlett
  9. Fine stjerner! Papirbretting er kjekt! :)

    Nyt helga!

    SvarSlett
  10. Vanvittig fine! God helg til deg og dine guro.

    SvarSlett
  11. t a k k ♥

    det er slike fine ord som du gav til meg som gjer det verdt det å bruke tid på blogging

    eg ser fram til å følge deg og kreativiteten din vidare :)

    -linn

    SvarSlett
  12. Så fine de ble!!!
    Jeg prøvde å brette disse da jeg var på hytta sist, men jeg fikk de ikke til å henge sammen! Hmmm..skulle kanskje prøvd flere ganger, disse var jo så lekre!

    Klem, Janne

    SvarSlett
  13. Grådig fine stjerner! Og nei, selvsagt vasker man ikke inni skapene! Det er jo ikke der en finner julestemningen, gud forby ;)

    SvarSlett
  14. Jeg elsker dette papir, og de stjerner er så fine.

    SvarSlett
  15. Nydelige stjerner, enig at de er veldig koselig julepynt! Som du kan se har jeg også laga noen etter at jeg så dem på Linn sin blogg :O) Jeg liker også kjempegodt og har handla keramikk av Tiril Havdal, vi har kan hende litt lik smak, :O) for de knappene var også helt til å bli forelska i!(Har laga innlegg om hennes keramikkmagneter også) Spent på hva du skal bruke dem på? Uansett blir det sikkert kjempefint :O) Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  16. Papirstjerner er vakkert! Jeg er heldig og har en mamma som er flink med papir, så¨vi får sånne i gaver en gang i blant.

    SvarSlett



blogger template by lovebird