mandag 17. august 2009

Tomaten min

Kvar dag har eg den samme spenninga når eg kjem heim frå jobb...lever tomatplantane mine enno??

Dei små tomatplantane eg planta i hermetikkboksar har altså blitt så enormt store! Eg har spara på to-tre av dei, og dei dekker nesten heilt det eine kjøkkenvindauget. Og så heng dei stadig vekk med blada, for dei treng masse vatn! Og på laurdag måtte eg berre plante dei om, og den planten som faktisk har fått EIN HEIL cherrytomat vart muligens litt skada i rota si, stakkars... Ja, så no gjenstår det å sjå; vil tomaten min etterkvart bli raud? Og vil den få småsøsken, kanskje?

1 kommentar:

  1. og eg som trudde det var stikkelsbær!
    (Bloggen din er utruulig estetisk og vakker og koseleg- full av smittande kvardagsglede! Takk, Guro!)

    SvarSlett



blogger template by lovebird