søndag 21. april 2013

Søndagskveld

Fyttikatta så fort denne veka har gått! Først går det som ein schvupp frå mandag til fredag, så er det lange, gode helgedagar, som plutseleg er over. Heldigvis er tida fylt med mange gode opplevingar, og eg føler at eg blir ekstra merksam på desse når eg har bloggebriller på. Kjenner du det sånn også? At blogginga får deg til å stoppe opp litt ekstra? Eller at du ser verda rundt deg med eit blikk som vil fange opp det vakraste utsnittet? Som om du alltid er klar med kamera, og vil fange opp det som er fint? 

Eg er ein rotekopp. Eg erkjenner det. Slik er det visst berre. Og no har eg blitt trettifem år, og må vel innsjå at eg er vaksen, og at ordenssansen dermed ikkje er noko som automatisk følger med alderen heller. Men eg greier i alle fall å ha det fint på enkelte områder om gongen, berre ikkje overalt på samme tid. Og det kan eg heller verkeleg ikkje forstå at enkelte får til...Jøje meg! Akkurat no har eg slengt beina på det reine og ryddige salongbordet, har tente lys, pc rett i fanget og skal gjere dei siste jobbførebuingane før den nye arbeidsveka tar til. Skal berre litt først... Blogge litt, lese litt nyhende, kjøpe nye sko til vesleguten. Kosar meg! :) 

I dag vart det lite kreativitet i innlegget. Rett og slett litt interiør... Det er ikkje ofte! :) Men eg er godt fornøgd med denne delen av stova. Spesielt no når eg har rooosa tulipanar. Elskar rosa tulipanar! Verkeleg! Og så er eg godt fornøgd med dei to putene i framkant av bildet. Ugleputa i bakgrunnen ser eg at eg definitivt må bytte ut snart. Den er berre ikkje meg. Den gule/kvite puta er heilt ny frå Kremmerhuset, og den store svart/kvite fann eg i Åre før jul. Den er av merket Littlephant, og er heilt skjønn! Det merket har forresten ein babykolleksjon på Lindex no, og eg skulle veldig ønske at den var i større storleikar også! Anbefalar ein titt!

 
Ha ei strålande veke!

1 kommentar:

  1. Svigersønnen min sa til dattera mi, temmelig irritert; har ikke foreldrene dine lært deg å legge på plass ting når du har brukt dem? Nei, sa hun, det var dessverre sant. Vi er mange rotekopper her i landet. Jeg er også helt enig med deg at når man tar bloggebrillene på, ser man ting så mye bedre, man merker bedre hva man setter pris på. Og Littlephant har helt fantastiske ting, kanskje jeg skal ta meg en tur innom! God uke!

    SvarSlett



blogger template by lovebird