søndag 14. april 2013

Lett som ei fjør

Søndagen er på hell og vaffelrøra står på vent. Det har nesten blitt ein tradisjon for oss å ete vaflar til kveldsmat til barnetv på søndagskvelden. Det er så godt! Og etterpå går eg ofte på yoga, men i kveld kjenner eg at eg ikkje skal det. Eg skal berre vere heime, slappe av og kjenne at det er helg nokre timar til... 
Har du det sånn at du har fleire hobbylyster og hobbybehov enn du eigentleg har tid og plass til? Eg trur eg er på randen av ekstrem i så måte, og prøvar stadig ut noko nytt. :) Og då eg kom over verktøy til utskjæring av eigne stempel, ja då måtte det også prøvast. Moro! Utstyret er kjøpt på Etsy, og var veldig rimeleg i innkjøp. Og gummien eg lagar stempelet av, er vel kanskje berre eit digert viskelèr. Og sidan inspirasjonen allerede var på plass, var det berre å setje i gang, og eg vart rimeleg fornøgd med ferdigheitene også, om eg får seie det sjølv... ;) Eller kanskje det berre var nybegynnerflaks? Fjøra fekk i alle fall akkurat det lette, fine uttrykket eg var ute etter, og eg jublar! Vil lage fleire! :)

Ha ein fortreffeleg søndagskveld!

7 kommentarer:

  1. Guro, du er så utrolig kreativ og flink=) Jeg lar meg stadig imponere. Håper dere har det fint=) Det ser jammen sånn ut. Fiiin søndag til dere=) Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er så koseleg at du heng med her, Vibeke! :) Vi har det fint, og det håpar eg du og alle gutane dine har også!

      Slett
  2. Så fint det ble!! Kreativt!!
    Kos deg med vafler!! Og fin ny uke til deg!!
    Siri

    SvarSlett
  3. Så nydelig trykk du har laget, Guro:) Ser vanskelig ut for meg dette altså:) Har mye jeg gjerne skulle gjort ja, hobbyer i fleng jeg også:) Akkurat nå maler jeg vinduene på stua:)
    Vafler til kveldsmat har vi noen ganger her i huset også, men oftere da barna var små:)
    Trine:)

    SvarSlett
  4. Så fint!! Ja stadig hobby her hos oss, men det er jo så gøy!! Må bare ønske meg litt mer tid ;)

    SvarSlett
  5. Heisan Guro
    Der var du igjen! Så flott blogglysten kom tilbake, tusen takk for koselige hilsner på bloggen min!
    Vafler som søndagskveldsmat høres fint ut. Det er herlig med noen slike superkoselige rutiner. Vi har ekstra god frokost i lillestua fredager og tar inn over oss at nå er helgen her, litt tjuvstart på et vis.
    Det så veldig artig ut med disse trykksakene dine handlet på Etsy! Jeg elsker å leke med bokstavtrykkene mine og kunne jo utvidet reportaret mitt.
    Glad ny uke til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. hei. kjempefint stempel! dette fikk jeg lyst til å prøve! har du link til hvor på etsy du kjøpte det?

    SvarSlett



blogger template by lovebird