onsdag 30. januar 2013

Nytelse!

Ei deilig pause. Ein liten stopp. To timar ventetid brukast på best mulig måte, med ei god bok og verdens rausaste og fantastiske rekesmørbrød på Fairytale Cupcakes. Himmelsk godt!

Heime ventar planen om nye kostymer til heile familien, sidan vi skal på tur og karneval i helga. Der ventar også jobbgreier og det vanlege huskaoset, men det er akkurat dette eg likar med slik ventetid som akkurat no; eg kan ikkje gjere noko med det som er andre plassar, så eg velger å nyyte denne stunda for meg sjølv. Nytrent og nydusja, og gumlande på rosa reker, grønt stæsj og knasande godt brød...

Ta vare på gode stunder, du også!

9 kommentarer:

  1. Mmmm, der var eg på laurdag :-)Viktig å kose seg litt og :-) Ha ei fortsatt fin veke!

    SvarSlett
  2. Det så helt himmelsk ut!
    Nyt den lille hverdagspausen din.

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott bilde! Er alt for lite flink til å nyte slike øyeblikk, trenger så absolutt påminnelsen Ü Så takk!

    SvarSlett
  4. Så sant! Viktig å nyte slike små frirom! Ser ut som du har utnytta pausen din på best mulig måte :-) Flott bilde!

    SvarSlett
  5. for en deilig og velfortjent pause :)

    SvarSlett
  6. Fine ord, fin stund og fine bilder.
    Klæm

    SvarSlett
  7. Hej Guro. Jeg skal bruge din mailadresse. Kan ikke finde den på siden og jeg har den desværre ikke liggende her. Alt om håndarbejde vil gerne have fat i dig ;-) Kan du sende mig en mail? Christina.skaroe@gmail.com
    Knus C

    SvarSlett
  8. Å, vilket härligt fika du har där! Skönt och välförtjänt med en liten paus!

    SvarSlett



blogger template by lovebird