lørdag 5. januar 2013

Sleepy - ein del av utfordringa Moments

Min vakre, gode, fine, flinke son. Min skatt og mitt gull og min skjønnaste gut!
Det er fred og ro i heimen, med barna i seng og beina på bordet. Det er tidleg kveld etter ei lita veke tilbake i kvardagen, med skule og barnehage og jobb og ein døgnrytme som ikkje er heilt som den skal vere... Men vi er tilbake, og kvardagar er det mange av, så det gjeld å nyte dei også. Det er ikkje berre helga som er god, men det er viktig å stoppe opp og nyte små augneblink når som helst. Moments. Golden moments.

Eg øvar stadig på å bli ein betre fotograf, og i stad lista eg meg ned trappa, skrudde opp lyset ved senga til Lillebror og prøvde forsiktig å knipse nokre bilder. Det er i det minste ein ok start. Det er verkeleg utfordrande å ta bilder i mørket, med gult lys, skuggar og til og med ei sprinkelseng i vegen for det nydelege motivet. Om du ser inn til Clickin Moms, får du kanskje litt inspirasjon og tips til fotografering av dei sovande små, du også... Ingen toårstrass å spore her akkurat no, i alle fall. Deilig. :)

Ha ei framleis fin helg!

3 kommentarer:

  1. Nydelig gutt :) Så fine dere var i familiekoret! Jeg måtte ta en snik-kikk. Godt nytt år Guro! Måtte det nye året gi dere mange GOLDEN MOMENTS :)

    SvarSlett



blogger template by lovebird