søndag 11. september 2011

Som ein vind

Dette er heilt vanvittig! Tida går så fort som ein haustvind! Dagane kjem og går på rekke og rad, og rutinene må vere på plass for at vi skal rekke alt vi må rekke. Det er godmorgonklem og nattakos nesten rett etter kvarandre, det er middag, lekser og barnetv før vi rekk å lande på sofaen. Ettermiddagskaffen blir kald medan Lillebror får kveldsmat, og Storesøster må i seng før vi rekk å lese ferdig eit heilt kapittel. Og så kjem plutseleg helga... Men veit du, den er jammen over like brått som den kom!

Heldigvis er vi ganske flinke til å gjere koselege ting når det passar sånn! Vi har middagsgjestar, går på skogstur eller bytur, vi leikar, les, tullar og kosar. Vi sit inne og ser på fuglane i hagen, eller vi går ut og plukkar haustblad frå bakken. Vi høyrer på musikk og vi lagar musikk. Vi er saman med mange eller med få. Vi er glade, vi kranglar, vi ler. Og når det blir kveld og barna er i seng, ja, då er dei voksne trøytte og slappe og giddalause. Som i kveld. ;) Skjønne mormor er på besøk, pappa har vore på fjelltur i helga og eg har vore våken med Lillebror og soloppgangen. Så no er eg fullstendig slappfisk, og mormor måtte ta kinoturen på eiga hand. Neste gong skal eg vere med på både kino og andre kjekke ting! :) 
Desse bilda tok eg på ein trilletur for ei stund sidan, og eg likar dei. Dei har hausten i seg, og eg likar hausten!
No blir det ferske rundstykker til kveldsmat, og strikketøyet får kanskje eit par nye striper i løpet av kvelden. Så blir det natta, og snart er eg klar for ei ny turboveke. Og den er verkeleg turbo! Håpar eg finn tid og ro til litt blogging! Det er så givande å kikke rundt på alt det inspirerande og tankevekkande eg finn rundt omkring, for ikkje å snakke om deilige, gode kommentarar frå dykk til meg. Blir umåteleg glad! :)

Ønskar deg ei inspirert veke!

7 kommentarer:

  1. Takk det samme! Det var jo en super idè med julemesse-gaver! Hva man kan få tips om i bloggverdenen - love it!
    Kjenner meg igjen i hverdagsbeskrivelsen din, det går i skremmende tempo av og til...

    Klem, Janne:)

    SvarSlett
  2. Åh...kjenner meg sånn igjen. Av og til blir legginga for sen bare for å få litt mere tid med både store og små. Nydelige bilder! God ny turbouke:)!

    SvarSlett
  3. En kjent historie. Det er vanskelig, men jeg prøver å ikke tenke på det som skal skje hele tiden men heller tenke på det som skjer akkurat nå. For det er nå tiden står stille..Ønsker deg ei fin, ny uke og jeg ønsker og håper at vi får noen stille øyeblikk innimellom, de øyeblikkene hvor tiden står stille:-) Nydelige bilder! Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  4. Fine høstbilder!! Jeg kjenner meg også igjen, her går det i 120 og jeg blir ør i hodet bare av tanken på den uka her:) Men det gjelder å nyte den tida man har tid til å sette seg ned med noe eget, f.eks blogg eller håndarbeid! I går mista Eskil si første tann, og det var et fint øyeblikk for alle tre i heimen! Hehe! Ha en fin høstdag! KLEM.

    SvarSlett
  5. Kjenner meg så godt igjen!
    Blir litt trist av og til når jeg tenker på hvor lite tid vi får sammen. Da er det desto viktigere å prøve å ha det bra når vi faktisk er sammen. Noen dager er det bare fryd og glede, men noen dager når aller er trøtte og slitne blir det mye sutring og kjeft desverre... uff, må bli flinkere til å ta meg i det!
    Lykke til med bursdagsplanlegging Ü

    SvarSlett
  6. Godt å ta seg små pusterom i travle hverdager :) Helt enig med deg i at høsten er en fin tid foresten! jeg nyter turer med kakao på termos, sofakos, stearinlys og strikketøy likie masse... ha en god høstdag :)

    SvarSlett
  7. Så fint skrevet, kjenner meg veldig igjen i de tankene. Veldig fine høstbilder:-) Vi må nyte alle de fine øyeblikkene!

    SvarSlett



blogger template by lovebird