mandag 22. juni 2009

Endeleg lappeteppe!

Eit utruleg mjukt og godt teppe! Det er strikka i maskinvaskbar Alpaca, og består av 10x7 ruter à 15x15 cm. Du får gjere resten av reknestykket sjølv...det skal i alle fall passe til ein stor eller to litt mindre personar. ;)

Dette har vore litt av eit fellesprosjekt! Sidan juni i fjor har vi tre venninnene jobba med dette teppet til ei venninne som har flytta. Joda, det skulle vi få ferdig til flyttinga i september, eller uff, det må visst bli litt seinare på hausten... Men hausten gjekk, og så kom jula, og vinter og vår...men NO er vi ferdige! Og det vart såå fint!
Her er ein liten detalj, ein lapp eg har strikka. Ikkje alle lappane vart like store, det var frå 13-17 cm trur eg, så vi har dampa og strekt og trekt saman, og det vart ganske pent til slutt..
Som henta rett ut frå eit interiørmagasin! -og her trur eg du kan sjå alle ni fargane vi brukte. Og for å få fin samanheng i det, vart det hekla ein brun kant rundt heile teppet.
Kjempekjekt med slike prosjekt, men det vert nok ei stund til neste gong...håpar ingen fleire har tenkt å flytte med det første. ;)

4 kommentarer:

  1. Nyyydeleg lappeteppe! Tenk å ha slike venninner!

    SvarSlett
  2. Heldige meg...

    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  3. Super flot tæppe. Jeg tror jeg vil tage idéen til mig.

    SvarSlett



blogger template by lovebird