mandag 22. juni 2009

Syfest!


Ein herleg sykveld med gode venninner gjorde susen! Vi starta helga på S&S og fann mykje spennande stoff. Eg var sjølvsagt seint ute, men det vart supereffektive femten minutt med stoffshopping... Her er skulderstroppa på ein topp eg laga.
Oppskrifta har eg henta frå ein blogg eg fann, og den var så bra, for du syr etter måla dine og ikkje etter storleik. Oppskrifta kan du finne her.


Eg føler ikkje at det er eit særleg flatterande bilete, men ein ser jo cirka korleis toppen er. Eg modifiserte den litt, og gjorde den meir posete ved å stramme inn nederst. Og til slutt må eg berre seie TUSEN takk til syfestgjengen, som hjalp meg med motivasjon og løysingar undervegs! Det er heilt supert å ha slike venninner!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Du er et unikum på håndarbeid Guro, superdyktig. Går med en liten tro på at jeg kommer (nesten....)dit når(!) jeg får symarskin i 30 års gave til neste år:)

    Klæm fra Julie:)

    SvarSlett
  2. Toppen ble veldig fin! Og kledelig. Savner dere.

    Ann-Charlotte

    SvarSlett



blogger template by lovebird