fredag 17. januar 2014

Sanseleg påfyll

Nye sanseputer i Eplabutikken min!
Desse er fantastisk kjekke å lage! Eg klipper og puslar og prøvar og fiksar og gjer om igjen, heilt til dei blir slik eg vil ha dei, og slik dei små fingrane og augene og munnane kan utforske dei. For dei er populære, og om eg får seie det sjølv, så er dei rett fine! Inni er dei fylt med vatt, og bittelitt lavendel, og så har eg putta inn ei lita bjelle, som lagar ein forsiktig og fin lyd… Men den bjella er dessverre akkurat så stor at når eg pakkar puta blir den over to cm, sjølv om eg prøvar å klistre den flat. Og som mange veit, så er pakkar over to cm tjukke dobbelt så dyre å sende som dei andre… Hrmpf!

I dag er det fredag, og det er deilig med helg igjen! Eg gler meg til å vere saman med familien, ha svigerinnebesøk, gjere huset fint, lage god mat og få sola inn gjennom vindua mine. Deilig! Kva gler du deg til denne helga?

Nyt dagen!

1 kommentar:

  1. Kjempefine:) Jeg sydde nettopp en slik til jenta mi, og den er superpopulær!

    SvarSlett



blogger template by lovebird