tirsdag 30. april 2013

Etsyfavorittar i mint

Fold Over Vegan Clutch in Mint
Fold Over Vegan Clutch in Mint
via Milk and Honey Handbag

Mint Green Heart Stickers 3/4" - Free Shipping / Pack of 82 / Envelope Seals / Wedding Seals / Wedding Invitation Seals / Heart Labels
Mint Green Heart Stickers
via The Loveliest Details

MENS BIKE Shirt Fox on a BICYCLE Mint Green Unisex  American Apparel TShirt
Fox on a Bike
via Dark Cycle Clothing

Large Roll-top -- mint and orange. Made to order.
Large Roll Top in Mint and Orange
via Tich Bags

Geometric platter
Geometric Platter
via  Asleep From Day

Muligheitene er uendelege på Etsy! Eg fell for alt frå interiør og mote, til handarbeidsdilldall og friluftsutstyr. Gåver til meg sjølv og til mannen min. Og til ungane og bestemødrene og tantene og venninnene.... Og sikkert til naboane og hundane deira også, om eg ville. Og det kjem i postkassa fra heile verda. Eg meiner verkeleg frå heile verda. Eg har faktisk vore innpå tanken å begynne å samle på frimerke no, berre fordi den eine pakken frå kor-det-no-var hadde så mange vakre frimerke på seg! Men eg skal ikkje det. Samle på frimerker, altså. Men kanskje storejenta mi er interessert...? ;)

Ha ein inspirerande 1.mai!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



blogger template by lovebird