torsdag 5. mai 2011

Om salat og GOD tid

Vanlegvis når vi har henta Storesøster i barnehagen leikar ho først litt med Lillebror, før ho blir opptatt med sine eigne ting. Ho kan leike med småstein, små figurar, pinnar, perler, fargeblyantar, ja, nesten kva som helst. Og dei lever sine eigne liv. Ho har lange fortellingar som ho ikkje likar å bli avbroten i. 
"Jammen, eg er ikkje ferdig å fortelle enda!" seier ho viss eg prøvar å bryte inn...
Fantastisk fantasi og leikeevner, seier mammaen. ;)

Men i dag låg mamma på golvet og berre såg på henne. Og Lillebror låg der også. Og vi hadde GOD tid. Ikkje berre mykje tid, men riktig god og fin tid. :) Utruleg deilig! Og då kunne ho ikkje bli opptatt med å lage forestilling for dukkene sine, men leika og kosa med mammaen sin. 
Åh, så godt det er! 

Men etterkvart måtte vi begynne på middagen, og ho fekk tilbod om å lage salaten.
"Skal eg hjelpe deg med å lage salat?" spør ho, "Nei," svarar eg, "du skal få lage salaten!"
"Ja, det kan eg!" Og eg hjalp ho i gong. Vi fann fram det ho ville ha, og ho var stort sett med på idèane mine. 
Forundra over at ho fekk låne den store, skarpe kniven, stolt over at ho fekk halde på sjølv. 
Eg vart jo opptatt med dei andre tinga, og hjalp ho berre når ho trengte det.
Vi fann fram fuglebollen frå PiP, og den var akkurat passe stor til ein salat til oss to store jentene. :) 
Der var det agurk, tomat, sukkererter, issalat (endeleg har ho forstått at det er godt!) og mais. 
Enkelt og godt. Og dressingen tok eg ved sidan av, for å vere litt grei.. ;)

Ho var stolt over å ha laga sin heilt eigen salat, og eg var glad. Ikkje berre glad for å få hjelp med middagen, men mest av alt glad for å gjere jenta mi stolt av seg sjølv. Og glad for at vi hadde så GOD tid i dag.

Håpar du får GOD tid i morgon!

PS. Snart kjem det eit blogglotteri på bloggen min, så følg med... ;)

12 kommentarer:

  1. Nå ble jeg GLAD også:)
    For en fin stund....

    Klem, Janne

    SvarSlett
  2. DET høyrdest verkeleg ut som GOD tid, ja. Så godt når ein kan ta desse små pausene og berre nyte, nyte at desse små menneska finst! <3

    SvarSlett
  3. Skjønt innlegg! Du skriver godt som vanlig:) De gangene jeg virkelig får til å gi Emilie tid og rom for å ordne seg blir bare helt magiske, akkurat slik som deres ettermiddag her. I natt overnatter hun til bestevennina, sist gang sovnet fikk hun ikke sove og kom hjem igjen. Nå sover de godt forstår jeg. Gøy!!

    SvarSlett
  4. Herlig innlegg!
    Det er så godt når barna er stoøte av å klare ting selv.

    Klem

    SvarSlett
  5. For et koselig innlegg ♥

    Ble glad av å lese det ♥

    Det er HERLIG å ha god tid med ungene, og se at de blomstrer av å få hjelpe til ♥

    Ha en riktig god natt ♥

    Henriette

    SvarSlett
  6. Så herlig! Det der skulle jeg vært flinkere til også, men jeg er altfor flink til å drepe initiativ og hjelpelyst med min travelhet. Takk for påminnelsen og god helg! Hjertelig hilsen Hanne.

    SvarSlett
  7. Å, det er så deilig å kunne ta seg god tid! Mine to eldste elsker at jeg og Lillesøster er hjemme når de kommer fra skolen og at de ikke har en hysterisk stresset mamma som løper rundt som en hodeløs kylling her hjemme hastende på vei fra det ene til det andre. Og det gjør godt for Mamma også, det;-))

    SvarSlett
  8. Ja, det er super hyggeligt, når man kan lave sådan nogen ting sammen :)

    Forårshilsen

    Per
    København spisesteder
    http://københavnspisesteder.dk/

    SvarSlett
  9. Ja, er de ikke verdifulle disse stundene vi har GOT tid med barna!?
    Viktig å sette pris på de små ting, som ikke koster noenting, men som er så viktige!

    Ja, håper vi får god tid i morgen!

    SvarSlett
  10. En herlig hverdagshistorie! Det er så viktig å gi seg selv tid og la de små få prøve seg, for premien er stolthet og glede over egen mestring. ☺

    SvarSlett
  11. Salat er bare skønt, og renser kroppen :)

    Hilsen

    Theo
    italiensk restaurant København
    http://italienskrestaurantkøbenhavn.dk/

    SvarSlett



blogger template by lovebird