lørdag 5. mars 2011

Herlege karnevalskostymer!

Eg har funne ei heilt herleg bok med enkle, skjønne og fantastisk fine karnevalskostymer!
Den dagen kom eg strålande fornøgd ut av biblioteket, for eg hadde fått med meg tre flotte, inspirerande bøker. Forhåpentlegvis får eg laga noko også.. ;)

Men i desse karnevalstider var i alle fall denne heilt super, og eg må berre reklamere litt for den!
Den er laga av Emma Hardy, og du kan finne den her. Ho har også laga andre supre bøker, mellom anna denne barnetøyboka og denne herlege sy-med-barn-boka... Knallfine bilder og enkle oppskrifter! :)
Kos deg masse i helga!

10 kommentarer:

  1. Se der ja! Takk for tips - flotte kostymer :)

    SvarSlett
  2. Morsomme kostymer! Jeg sydde kostyme til min samboer i fjor, han var den gode fe! Her kjørte vi det gjennomført ned tyllskjørt, vinger, glitter og stas:)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  3. utrolig kult! Elsker slike Litt andre kostymer enn bare prinsesser og spiderman:) Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  4. Wow, så många härliga kostymer. Blir glad av att se dem allihopa. Cowboyen var ju såå cool.

    Trevlig kväll!
    /Mia :)

    SvarSlett
  5. Hei på deg :)
    Var du på heimlege trakter altså? Håpe det va en fin tur! Vi har nettopp fått igjen vinteren her ja! Holde på å pakke her vi, ej og mannen skal på tur nåkre daga, aleine!!! Gler oss enormt til det!

    Stor klem

    SvarSlett
  6. Vilka fina! Den där boken måste jag också ha, tack för tips!

    Ha det fint!

    SvarSlett
  7. Så kult! Masse fin inspirasjon ser det ut til:-)

    SvarSlett
  8. tenk å ha tid og kapasitet til å dresse opp hele familien i slike festligheter!
    takk for tips!

    SvarSlett
  9. Herlige bilder. Eg likar.

    SvarSlett
  10. Ja, den boken har jeg også. Har egentlig lyst til å lage alle kostymene på en gang.. Men det var den tiden da.. Og ettersom vi var i Syden da det var karneval i barnehagen, så ble prosjektet utsatt på ubestemt tid.. hehe.. :)
    Synes du har så fiiiin blogg, er stadig innom her, men vet ikke om jeg har kommentert før?! Uansett takk for fin blogg. :)
    Hilsen Inger-Lise

    SvarSlett



blogger template by lovebird