tirsdag 18. januar 2011

Tilbake frå herleg tur :)

Ut på tur med fly og tog. Ein draum! 
Enno ein gong må eg seie at eg har nok verdas skjønnaste jente! ;) Ho er heilt fantastisk å vere på tur med -ja, i alle fall når ho er blid som ei sol.. :) Ho var like glad som eg for å vere på tur, Lillebror sov godt og vi storkosa oss. Berre det å reise saman. Sjå på flya gjennom vindua på flyplassen. Springe over perrongen på jakt etter riktig vogn på toget. Prate med medpassasjerar. Teikne og kose seg medan ein høyrer på Den vesle tigeren og Bjørnen som skulle til Panama. Sjå på husa som fyk forbi. Og vips, så er vi over grensa, og vi ventar berre på å komme fram. Og vel framme ventar verdas beste tante og onkel!
Avslappande dagar i Gøteborg. Ein by eg storkosar meg i!
Vi har rusla i sola i Slottsparken, kosa oss på cafè, 
vore innom fleire loppisar (og gjort nokre kupp!),
og vi har vore i ei heilt skjønn leilegheit saman med gode menneske.
Barna mine er heldige som får så mykje kjærleik.
Som mor er det så utruleg godt å sjå den gjensidige kjærleiken
mellom dei vaksne og barna. Tante og onkel, Lillebror og Storesøster.
Tusen, tusen takk for alle helsingane eg fekk på det forrige innlegget!
Eg har sugd til meg all motivasjonen eg kunne få, og Lillebror har no tøybleier på igjen. :)
Sjølvsagt kjem eg innom alle som legg att helsing, men det er ikkje alltid tida strekk til slik eg vil. Skulle så gjerne lagt att helsing til kvar og ein, men det blir nok litt sporadisk... Men de skal i alle fall vite at eg sett utruleg stor pris på dykk, og utan tilbakemeldingar ville blogginga vore ganske kjedeleg.. ;)

Ønskar deg ei herleg veke!

5 kommentarer:

  1. Det er noe spesielt med å reise med tog, å bevege seg i landskapet mens man kan pusle, tegne, lese. Og forventningen om destinasjonen, målet og det hyggelige som skal møte en der. ☺

    SvarSlett
  2. Skjønne bilder! Stilig bilde i svart-kvitt frå stasjonen:-) Og så fint å lese alt saman. Godt godt at lukke finst! Mams/mormor

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder du viser:) Gøteborg er skjønt:)Sverige er jo paradis for oss nordmenn:)

    SvarSlett
  4. Nå er jeg bare bittelitte grann misunnelig på den turen altså. Tror jeg må planlegge en selv :) Ser og høres topp ut. Snakkes snart!

    SvarSlett
  5. So utrulig koselig det siste bildet :) So stor han har vorte, lisje prinsen :) Klem frå KI

    SvarSlett



blogger template by lovebird