torsdag 18. februar 2010

Herlege Gøteborg!

 
Eg har vore på tur! Eg har vore på ein heilt fantastisk tur! Ein tur heilt aleine! :) Åh, det var fantastisk godt å reise av garde, med sekken på ryggen (utruleg mykje meir praktisk enn koffert!) og handveska full av hekletøy og lesestoff. Men eg hadde ikkje komt lenger enn til flytrappa før eg følte at eg hadde gløymt noko...eller nokon. Det er nemleg første gongen på to år at eg reiser utan barn, og det var både rart og godt og viktig og...hm, rart. ;)
Målet for reisa var Gøteborg, ein by eg likar betre og betre etterkvart som eg blir betre kjent med den. Verdas skjønnaste, godaste og herligaste syster bur der, og det er så godt å vere med henne!

Bildet over er utsnitt frå leiligheta ho delar med kjærasten sin. Ho er musikar og han er keramikar, så det er ein kunstnarisk heim, der kvar ein detalj er tenkt på. Og faktisk kunne eg tatt bilder av kvar ein krok, men slikt hadde eg slett ikkje tid til! Men du får sjå eit glimt av ei tekanne som Erik har laga, minner frå Japanturnè, loppisfunn og ein kopp Gine har arva av vår oldemor. Den brukast til sukkerkopp, og det er så fint at den er i bruk enno, så tynn og skjør som den er.
 
Hihi, dei hadde ikkje akkurat laga utstilling på minipianoet, dei har berre nettopp flytta, og lid under henge-på-veggen-angsten, som mange av oss kjenner att... Men eg likte det litt rotete pianoet, eg! Telefonen er også ganske morsom, for den vart kjøpt på loppis for ein femmer eller noko, og har 12 ulike deksel i herlege retrofargar. Akkurat no var det gulldekselet som var på, og telefonen var utruleg stilig på det enorme, luksusskrivebordet som brukast til spisebord i stova. At det berre var svigermor som ringte på fasttelefonen gjorde ingenting. ;)
 
Cafèen Two little birds opna for første gong den laurdagen, og var opna av vennar av Gine og Erik. Dei hadde jobba vanvittig mykje med innreiing, og alt var second hand. Og sjølv om ikkje alt var like praktisk så var det jo kosleg..

Har ikkje blogga på ei veke, og det er - som alltid - godt å vere tilbake! 
No er det snart helg igjen (det går såå fort!), og eg skal kose meg heime i helga. Kva skal du?

Ha ein fin fredag!

7 kommentarer:

  1. Så flotte bilder og sammensettinger. Kjenner igjen den følelsen av å ha glemt igjen noe, eller noen. Var på i Bergen i helga som var, det var også utrolig godt og oppbyggende.

    I helga skal vi også bare kose oss hjemme med familie. Nå er det full husvask og jeg skal lage en bolledeig med fyll som jeg ikke har prøvd før.

    Jenta er kledd ut som fe i barnehagen, vi brukte 20 min fra hun sto opp til hun var klar for fest :)

    SvarSlett
  2. så deilig det høres ut, å reise på tur heelt alene, uten mann og barn!!

    for ingenting er vel bedre enn å reise på tur..det eneste som faktisk er bedre..er å komme hjem igjen, til de man tross alt er aller aller mest glad i..og som har savnet deg imens du var borte :)

    ble glad av å lese dette..god helg!

    -----> gunnhild

    SvarSlett
  3. Så nydeleg å reise på tur åleine! Ser ut som du har hatt det heilt herleg!

    Eg skal også kose meg heime i helga. Forrige helg var det full fres, så no blir det godt med ei helg utan noko spesielt på programmet. :)

    Ynskjer deg og dine ei fin helg!

    SvarSlett
  4. Så masse fine interiørdetaljer. Forstår godt at du hadde lyst til å fotografere i hjemmet til de søster. Så flott med en tur uten barn, tror jeg skal planlegge noe lignende snart. Høres veldig godt ut.

    Jeg ønsker deg en riktig god helg. Fine bilder under av tulipanen og de flotte fargene i heklerutene. På en måte syns jeg nesten alt er lov med farger i slike heklearbeider, og det er spennende å prøve ut fargekomposisjoner.

    Masse hilsen Turid

    SvarSlett
  5. mmmmmmmmm,nydelige bilder Guro! Så hærlig å reise alene:)
    Jeg er veldig, veldig inspirert for tiden,her syes det nye dukkesengeklær, ideen til et par romslige barnehage vesker til jentene (liker å si det i flertall merker jeg, selv om lillemor ikke er født enda,hihi)som rommer det som må fram og tilbake har jeg hatt en stund og nå er stoff handlet inn!neste på lista er vimpler....og....ja det synes jeg er bra jeg....:)
    Kos deg masse i helgen!!

    Klem fra Julie:)

    SvarSlett
  6. Hei Guro!
    Så herleg å reisa på tur heilt aleine :)
    Liker bildene du vise. Godt å ha deg tilbake her :)
    Denne helga går det i venne besøk ,litt cafè skravling med ei venninne og OL.
    Ha ei god helg!
    Helsing kamille

    SvarSlett
  7. Härligt med en tur! Länge sedan jag var i Göteborg...

    SvarSlett



blogger template by lovebird