søndag 9. mai 2010

Charlie og Lola

Hos Kids Haus fann eg ein DIY på sånne lekre hårspenner som Lola har...åh, eg syns ho er så herleg! Lola, altså! :) Og med desse herlege, leikne hårspennene blir det jo enno betre! 
Eg har ikkje prøvd å lage dei sjølv enno, men har hatt andre prosjekt dei siste dagane... Har vore utan kamera, og då freistar ikkje blogginga så veldig.

Om du vil sjå ein av filmane om  
Charlie og Lola 
finn du ein her, eller du kan kikke på heimesida her.

Nok hårspenner for ei stund...? 
Håpar du har ein fin søndagskveld!

3 kommentarer:

  1. Kjempefine! Sånne fekk eg jammen lyst til å lage til Nora :-)

    SvarSlett
  2. Ja, dei tegnefilmane er så koselige :)
    Fin hårklemme ja. Artig :)
    Ha en koselig kveld
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Guro!
    Du inspirerer meg til stadighet! Når jeg har litt tid til overs etter at min lille A er i seng titter jeg stadig innom bloggen din, og jeg får masse spennende innspill. Tusen takk! Jeg koste meg med tegnefilm.

    I dag har jeg lagt meg til som en av dine fast følgere (som jeg jo i grunnen har vært lenge). Kanskje er jeg super heldig og vinner puta - som virkelig hadde gjort seg på hytta vår eller lilla A sitt soverom? Det er lov å x fingerene.
    Ha en fin dag.
    Hilsen Kari

    SvarSlett



blogger template by lovebird