søndag 26. juli 2009

Er det framleis sommar?

Vel heime etter nokre veker på farten, og eg må berre spørre..det er vel sommar enno ei stund? Her er det grått og surt og berre elleve grader i dag! Det er jo kosleg å fyre i peisen, men eg trudde ikkje vi skulle gjere det i juli, altså. Men, men, noko må vi jo bruke brystpanelet til..hihi... I dag har vi (eller mannen) rive ned alt inne på lilledoen, og så skal vi pusse opp der dei neste dagane. Det er litt kjekt! Og eg har baka nydelege skulebollar og pusla med symaskina i dag. Men resultatet av syinga vart ikkje akkurat som eg tenkte, så eg må nok prøve på nytt i morgon.

Bildet over er forresten frå Stokkøya, kor vi hadde kjærastetur tidlegare i sommar. Det var fint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



blogger template by lovebird