tirsdag 28. juli 2009

Hobbypakke!

Så morsomt! I går kom det pakke i posten, og det er jo alltid spennande. Og denne gongen var det frå Hobbyklubben, eller kva det no var det heitte....hihi, eg er ganske flink til å bli medlem i bokklubbar!

Eg har i alle fall begynt å glede meg til hausten kjem, for då vil eg leite fram garn og heklenål, og sjå om eg kan hekle nokre enkle ting. Eg kan jo ikkje hekle om sommaren!

I den pakken var det andre kjekke ting også:
  • Søm - ei abc-bok (som gjer meg ganske frustrert, for den må eg nok bruke når det er noko eg ikkje får til, og det likar eg ikkje...)
  • Eit smykke (som eg kanskje ikkje kjem til å bruke, sjølv om Lille A syns det var veldig fint.)
  • Eit reisesyskrin
  • Quilteutstyr, med linjal, skjærefjøl, rullekniv og div. nåler og slikt (så no har eg lyst å sy fleire lappetepper!)
  • Og best av alt: ein kjempefin Stelton shopnic bag. Den er ganske rosa, og så kan den brettast saman og bli berre 7 cm høg, men elles er den super til alt frå piknik til matvarehandel...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



blogger template by lovebird