søndag 9. januar 2011

Mokkasin

Bildet er lånt av Mokkasin

I dag skulle eg vise fram bilder av gårsdagens syprosjekt, men dagen gjekk så fort! Plutseleg var lyset ute blitt blått, og mørket kom snikande inn i huset...så då får fotograferinga vente til i morgon! Men det får så vere, for vi har gått ein lang og deilig søndagstur i staden. Med barnevogn og spark. Herleg!

Bildet eg viser er frå ein nydeleg blogg eg kom over i dag, og som eg berre må få anbefale!
Bloggen heiter Mokkasin og var i utgangspunktet butikkblogg for butikken Mokkasin.
Men no er det ein blogg om litt av kvart, og den skal eg nok kikke nærmare på!

No skal huset gjerast klart til ettermiddagsgjestar, og vi skal knuse pepperkakehuset vårt i dag...mmm!
Håpar du har ein flott søndag!

2 kommentarer:

  1. T A C K
    snälla du för hälsningen på min blogg och för det fina inlägget! Jag blir jätteglad!
    Nu ska jag spana runt på din fina blogg =)

    Ha det så bra!
    Sofia

    SvarSlett
  2. For en søt blogg, takk for tips! :)

    SvarSlett



blogger template by lovebird