torsdag 14. oktober 2010

Yarnbombing

Eg likar denne formen for kunst.
Garngrafitti.

Klikk på bilda for å sjå kor dei kjem frå.


Det finnast fleire stader kor du kan sjå meir av dette. 
Og om du googlar fenomenet får du opp nesten 12 000 treff på bilder! Moro! 

Eg må berre få komme med eit stort 
takk
heilt til slutt her. 

Det var overveldande respons på innlegget om den vesle luksussymaskina,
og det er sååå gøy! De får nok oppdateringar om framdrifta på den fronten etterkvart. Enno strevar vi litt med å bli kjent, og eg må innrømme at det var vanskelegare enn eg trudde. Kanskje eg gjer ein eller annan dum feil? Eg skal nok finne ut av det! :)

Enn så lenge ønskar eg deg ein frisk torsdag!

5 kommentarer:

  1. Hei - flotte bilder!
    Tusen tusen takk for innlegget om Luksus minisymaskin. Denne er nå på vei i posten til meg. Eldstejenta mi blir 6 år på søndag og hun ønsket faktisk en symaskin. Jeg tenkte ikke så mye på det - mente vel at det var litt uaktuelt. Så leste jeg om deg - og i går ble maskinen sendt til meg fra forhandler i Bergen. Jeg gleder meg til å se fjeset til Elise på søndag!!! TUSEN takk for tipset!!!!
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. så masse morsomme stirkketing som finnes!!
    min favoritt er den strikkede sykkelen utenfor husfliden på oppdal :)
    http://4.bp.blogspot.com/_Hw_UvguzMIU/THTdDaFYJeI/AAAAAAAABIk/jr6gmnoud_M/s1600/027.JPG

    gøøy!!

    SvarSlett
  3. Åh, så herlege bilete! :D Eit hekla tre, det er jo berre heilt fantastisk! Yarn bombing har eg ikkje høyrt om før, men det var jammen eit artig fenomen. Stilig kontrast mellom den uskuldige heklinga og den rampete grafittien. :)

    SvarSlett
  4. Så flott med mange fine farger. Men hvordan blir det når det regner? Sorry, jeg bor i Bergen og tenker alltid på sånt ;-)
    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett



blogger template by lovebird