tirsdag 27. april 2010

Delikate kunsthandverk

Min kjære, gode, snille og flinke svoger er keramikar. 
Eg er stolt av det han får til! 
Her viser eg bilder eg har lånt frå Sintra Konsthantverk, og dei viser Erik si vindusutstilling denne månaden. Kanskje er du i Gøteborg i blant? Då bør du i alle fall ta turen innom galleriet, som ligg i Haga.
Nydelege tekanner og koppar som er heilt skjønne er noko av det han lagar. Men det mykje anna også! Kanskje såg du innlegget mitt frå Gøteborg i februar? Du finn det i alle fall her... Om du vil vite eller sjå meir av keramikken hans, så kan eg vidareformidle kontakt! :)
Ønskar Erik Krouthèn og Sintra lukke til vidare!

Her på mine kantar er det litt produksjon av barnekle og slikt om dagen, 
og bilder kjem snart. :)

1 kommentar:

  1. Fint innlegg, frå ei skjønn storesøster, om ein nydeleg Erik og den herlege keramikken hans! :-)

    SvarSlett



blogger template by lovebird