tirsdag 28. juli 2009

Endeleg retro!

Denne kjolen må eg seie meg svæært nøgd med! Den vart kjempefin, og midt i blinken til ho som skal få den , trur eg. Den er sydd av eit gammalt restestoff, og kanta med vanleg grønt kanteband. Det vart ein fin kontrast! Knappane er trykknappar frå Panduro.

Eg ville at det skulle bli eit sett, og laga difor ei grøn bukse som skulle matche. Første forsøk var skikkeleg mislukka, men denne gongen gjekk det betre. Stoffet er jersey frå S&S, med kjolestoffet nederst i beina og som elefantapplikasjon. Oppskrifta er på ein måte frå Ottobre nr.6/2007, men den er gjort litt om på.
Nederste bildet er eit nærbilde av elefanten, som er klipt ut på frihand etter eige hovud, men som vart litt rufsete då eg sikksakka kanten. Neste gong skal eg finne ein annan måte å gjere det på, trur eg.

4 kommentarer:

  1. Den kjolen var jo kjempestilig! =) Og så fint med bukse som matcher da! =)

    SvarSlett
  2. Hei, for en fin blogg du har - første gang innom :) Det settet var helt fantastisk fint, gleder meg til å se mer av det du lager. Ha en flott dag og uke! :)

    SvarSlett



blogger template by lovebird