fredag 30. august 2013

Fort gjort!

På forsommaren var eg på sydag med gode venninner. Det var før sysaker og kreativt rot vart pakka vekk i flyttekassene, som enno står øverst i trappa og ventar på at syrommet skal bli syrom og barneromma barnerom. ;) Ting tar tid! Men akkurat denne blusen tok jammen ikkje så veldig mykje tid! Eg har brukt eit herleg stoff frå Stoff og stil, og ei oppskrift på ein kjole frå samme stad. Denne kjolen skulle ha to kapper til nedanfor denne første, men dei droppa eg rett og slett. Jenta mi trengte ikkje kjole, men noko som passa til bukser og shortsar og slikt. Og det gjer den! :)
Eg datt og slo halen min for nokre dagar sidan. Har du prøvd det? Hadde det gått bra hadde det stuntet eg gjorde vore kult og gitt cred, men slik det vart, så vart det eigentleg mest flaut og dumt. Joda, eg er nok både barnsleg og i overkant impulsiv... Det var ei lang og bratt rutsjebane på ein leikeplass, og eg måtte sjølvsagt teste om den var trygg for ungane i regnvèret. Det var den altså ikkje. Eg flaug nokre meter flatt gjennom lufta før eg landa med eit brak. Au. Au. Au. 

Deilig med fredagskveld, uansett! Fredagspizza og sofakos. Digg!

Fin fredag til deg!

1 kommentar:

  1. AU! Det er vondt ja! Men jammen var det en fin bluse. Og en av mine favoritt stoff og stil stoffer :) Nydelig!

    SvarSlett



blogger template by lovebird