fredag 1. juni 2012

Lappetepper til inspirasjon





I dag måtte eg berre vise fram nokre inspirasjonsbilder eg har samla på fantastiske Pinterest. Sjekk ut fleire her! No for tida syns eg trekantar er heilt herlege, og fall pladask for dei to første bilda her. Kunne verkeleg gått laus på restekorga mi til desse prosjekta, men kjem eg til å gjere det...? Neppe. Likte sommarkjensla det tredje teppet gav. Mange fine lappar ein kan kikke på leenge, og fargane var forfriskande fine (om enn ein smule overeksponert på bildet...hihi)! Men det siste trur eg likevel er min favoritt. (Eller er det nummer to som er det, kanskje...?) Med nydelege, blå og grå fargetonar, og den gule kanten rundt. Love it! Og så er jo sekskantar også vakre. ;) Men tenk deg for å ein jobb det er å skulle få alle dei tusen hjørna til å passe perfekt til kvarandre! Sorpedorpeguro har nok ikkje sjans! :) 

I dag har eg hatt luksusdagen min. Det betyr fridag. Og eg lot husvasken ligge. Latskap - eller nødvendig for å kose seg? For meg er det i alle fall slik at det av og til er berre godt å snu ryggen til rotet. Eg kjem aaldri ajour, uansett, men no nærmar fredagskvelden seg, og eg skal ta ei rask ryddeøkt. Det må til, om eg skal kjenne helgefølelsen komme!

Ha ein fin fredag!

6 kommentarer:

  1. Å ja, sikke skønne tæpper. Især er det første lige sådan et der gerne måtte bo på min sofa.

    SvarSlett
  2. Kjempefine!! Holder på å hekle et lappeteppe! Morro:-)

    SvarSlett
  3. Elsker lappetepper! Og disse var nydelige! Og jeg er så enig - selvfølgelig lar man husvasken ligge :) Nyt helgen!

    SvarSlett
  4. åh, så nydelige! det øverste og det nederste var mine favoritter!

    SvarSlett
  5. Kjempefin blogg du har :0)
    Nydelige lappetepper, tenk for en heldige baby som får reise på oppdagelsesferd i eldoradoet av fine mønster og farga c",)
    Kjekt å sjå alt det fine folk rundt omkring laga :0)
    God helg c",)

    SvarSlett



blogger template by lovebird