tirsdag 9. august 2011

Godt å vere her!

For ein deilig, deilig sommar!
Ikkje sol og varme i store mengder, men litt inni mellom, 
og dessutan så betyr ikkje det all verda i den store samanhengen!
Eg har fryda meg over dei fantastiske barna mine, hatt god tid saman med den fine mannen min,
storkosa meg med gode vennar og familie, ete god mat, sett på flotte, inspirerande, små og store ting,
reist med mange ulike framkomstmiddel, sove i mange ulike senger, 
kjent på mange ulike følelsar...

Det er kjekt å vere tilbake! 
La oss ta vare på kvarandre 
og spre kjærleik, kjære vennar!
Lillebror er opptatt av dei små tinga. 
Eg er opptatt av små ting, store tankar, fine ting, djupe tankar, enkle ting, korte tankar..
For eg kan velge litt. Vil eg vere djup eller overflatisk i dag, skal tru? 
Ja, takk - begge deler! ;)
Tusen oppussingsprosjekt på gang i heimen, og altfor lite tid til handarbeid, rett og slett.
Neste veke skal eg tilbake til arbeidslivet, Storesøster blir skulejente, 
og pappa og Lillebror skal nyte hausten saman heime. 
Akkurat no ventar frukosten, familien og tekoppen. 
Regnet fossar ned, og eg vurderer å begynne med interiørblogging...hihi!

Ha ein fortreffeleg dag!

8 kommentarer:

  1. For et nydelig innlegg :) Og fine tanker :)

    Hilsen Janne

    SvarSlett
  2. Nydeleg innlegg, og nydelege foto av skjønne, små barnehender!

    Ha ein GOD tysdag! ♥

    SvarSlett
  3. så fine tanker..du er fin både inni og utenpå!
    godt å ha deg tilbake, for jeg har jobbet imens du hadde ferie..og savnet alle de kjekke blogginnleggene rundt om kring.

    men..NÅ har jeg ferie, og styrer og steller i heimen.
    rydder og rydder, og skal snart holde stort selskap her på byggeplassen ;)

    lykke til med jobbstart igjen, spennende tider!

    SvarSlett
  4. Et fint innlegg ;). Jeg liker litt sånne dype, filosoferende, reflekterende tekster. Skolejente ja - da er det bare å innfinne seg med at tiden kommer til å rase på. Jeg skjønner ingentinge jeg. Neste høst begynner min "lille" jente på videregående. Repeterer skjønner ingenting. Og heldigvis - alle aldre har sin sjarm. Nå skal hun og jeg snart stikke til Kypros en tur. DET blir kos. Ha en kjempefin dag.

    SvarSlett
  5. Så fine tanker! Det er så dejligt at lytte til dine tanker. Kram fra C

    SvarSlett
  6. Så koselig at du er tilbake=) Høres ut som dere har hatt en fin sommer. Lykke til på jobben, håper det blir godt å komme i gang igjen. God klem=)

    SvarSlett
  7. Fine tanker, fine ord, viktig perspektiv! Takk!

    Godt å se deg her igjen, forresten! (o:

    SvarSlett
  8. Fantastisk tekst i dette innlegget...
    Må leses en gang til!
    Nydelig bilder også :)
    Klem May Helen

    SvarSlett



blogger template by lovebird