onsdag 6. oktober 2010

Fine funn på Etsy!

Dette er ein heilt spesiell dag!
Akkurat på denne dagen for nøyaktig fem år sidan kom nemleg veslejenta vår til verda,
og no er ho ikkje så veldig lita lenger, men ei stor, flink, skjønn og utruleg herleg jente!
Vi starta sjølvsagt dagen med tente lys, bursdagssong, frukost og pakkar på senga,
men så var ho ivrig på å komme seg i barnehagen... :)

Tenkte det kunne passe med nokre fiiine, barnlege funn frå Etsy i dag.
Dei er i alle fall på mi ønskeliste..hihi!

Sebra på hjul frå Happysquashtoys
Flybitering av tre frå Little sapling toys
Regnboge i tre frå Imagination kids
Soppar til veggen frå Six under a tree
Hjarteprint frå Strawberry Luna
Skogsuro i filt frå Pink Perch
Filtekorn frå Sleepy King
Ullteppe frå Pingvini
 
Moro med mykje respons på gjettekonkurransen!
Spent på kven som får rett! Og om eg skulle bli borte litt over tid,
så forstår du kanskje grunnen... Eg kjem i alle fall tilbake så fort eg kan! :)

Ønskar deg ein strålande dag!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til "lillestore" A:)

    Setter gjerne mye av dette på ønskelista mi jeg også.

    Ha en god dag! Jeg skal på teater med en god venninne for å se Romeo og Julie i kveld.

    SvarSlett
  2. Gratulerer!!
    Så mye flott du hadde på lista di.....jeg tørr ikke gå inn der, ender bare opp med å kjøpe.

    Spennende med lillebror, vi venter med deg!!!

    SvarSlett
  3. Jøye, der var det mye fint! ♥
    Og gratulerer med 5-åringen! :D
    Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  4. Mange fine ting på den lista der! Gler meg til å vere saman med dokke alle i helga!Kjæraste Guromi
    Mams

    SvarSlett
  5. Gratulera så masse med litla gullet!!!

    Og, har ingen problem med å forstå den ønskelista di nei... ;o)

    SvarSlett



blogger template by lovebird