mandag 9. august 2010

Aktivitet...?

No er det jammen lenge sidan eg har vore her! Eller er ei veke eigentleg særleg lenge? 
Kanskje det handlar om korleis ein sjølv kjenner det, at det er litt slik som med klokka...?
At eit minutt er frykteleg lenge om du står og kikkar på visarane, men kjennast som ingenting om du for eksempel er på Etsy. ;) Hihi...

Her er det rolige heimedagar, men eg føler slett ikkje at tida står stille.
Eg nyt tida aleine i fred og ro, og sjølv om eg gjer svært lite, så er det ikkje kjedeleg.
Det er imidlertid mulig at dei fleste andre ville syns at time etter time i godstolen ville vere frykteleg, 
men eg trur det handlar om innstilling. For meg er dette det naturlege valget no, og med pc, strikketøy, sudoku og diverse lesestoff kan eg klare meg leeeenge! Dette er jo jobben min! Eg skal slappe av, ta det med ro og sørge for at lillebror blir lengst mulig i magen. Mi innstilling er at dette er luksustid!
Dei andre i familien krev litt høgare aktivitetsnivå, og dette bildet har mannen knipsa på tur med Lille A.
Begge er like fornøgde med at ho no har fått eigen klatresele, og eg gler meg til å bli med dei på tur neste år!
Enn så lenge så har dei herlege turar og storkosar seg saman, 
og eg får verdas beste kosar og klemmar når dei kjem heim! 

Lille A har forresten på seg utruleg gode klede for leik og aktivitet!
Jakka frå Duns er mjuk og god og passe varm for kjølige sommardagar, 
og den supre dongeribuksa er frå Novastar. Perfekt passform og skikkeleg god kvalitet! 
Hm, det var visst dagens reklame...eller skal vi kalle det gode tips frå mor og barnehagedame?
Mi herlege veslesyster har vore på besøk, og det har vore såååå kjekt!
Det er så godt å vere saman med ho! 
Takk, skjønne Gine!

På det øverste og nederste bildet ser du nokre av kuppa ho gjorde på Fretex då ho var her. Ho jubla nesten høgt då ho kom over den koppen for 30kr. Blå eld er eit samlarobjekt frå Rörstrand!
Serviettane var også morsomme, og i tillegg til desse kjøpte vi ein liten bunke barneserviettar til Lille A, og dei får de kanskje eit glimt av ein annan dag. No er eg i alle fall tilbake på bloggen, og har alt ein del tankar om kva den skal innehalde framover.

Ønskar deg ei herleg veke!

2 kommentarer:

  1. Det er så sant det du skriver:) Herlig bilde av lille A og fine kupp søsteren din hadde. Håper vi sees for en kaffe om ikke lenge:) Ta godt vare på lillebror.

    SvarSlett
  2. du er savna da..så sånn sett er ei uke litt lenge ;)
    men, stå på med jobben du gjør! viktigs av alt!

    SvarSlett



blogger template by lovebird