tirsdag 23. mars 2010

Joda, det blir nok vår!

Så godt det er når himmelen er så knallblå, sola varmar og det drypp frå taket! Då får eg trua på at det skal bli vår på våre breiddegrader også! Må seie at det er ein smule irriterande at snødekket ligg tungt i hagen enno, medan eg ser bilder frå småblomstrande hagar rundt om i bloggverda.
Men eg er optimist, og som du kan sjå på bildet over smeltar snøen fort i strålande sol!
 På bildet under ser du imidlertid at det er ein del snø som skal renne bort, før eg kan fikse hekken, lage grønsakshage og kose meg med hagepuslerier... Ser du forresten det eg trur er harespor i snøen? Ganske sjarmerande! :)
Ja, eg har faktisk sydd litt også, men no er det ei stund sidan..det går i rykk og napp!
Lille A er sååå fornøgd med pingvinlua si! Den er fora med kvit, mjuk fleece, og er dessverre litt i minste laget. Har love å lage ei ny, men den får bli litt meir vårleg.
Ser du at jenta kooooosar seg på ski?! Ho elskar å vere ute, og strålar meir enn sola når ho får leike og le i snø eller regn eller vind eller stille.... Ho bryr seg ikkje om vèret, men har godt utstyr og supert humør, så då spelar det heller inga rolle.

Må forresten få seie tusen takk for alle koselege kommentarar eg får! Eg set enormt stor pris på dei, og går innom kvar og ein som legg att kommentar. Skal prøve å bli flinkare til å legge att spor etter meg sjølv også... :)

Ha ein fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Her på østsiden ligger det heldigvis ikke like mye snø, selv om jeg tror de største haugene blir lenge.

    Søt jente og fin lue!!

    SvarSlett
  2. Det er herlig når man merker at vinteren begynner å slippe taket!
    Jeg elsker å hakke løs isen fra terrassen, og lete frem våren under snø og is på gårdsplassen:)

    Kos deg i våren! Vi har nok vinter til godt over påske her vi bor, en får kose oss med at vi har noen skiturer igjen før vinteren er over.

    SvarSlett



blogger template by lovebird