tirsdag 12. mai 2009

Lappeteppet!

Endeleg er lappeteppet mitt ferdig, og konfirmanten som fekk det i gåve vart nok fornøgd! -og då er eg det òg! Det var ganske mykje arbeid, men eigentleg gjekk det jo fort også. Eg brukte litt over ei veke frå eg fekk den fantstisk gode idèen, og til det var ferdig. Materialet er frå Panduro, men neste teppe skal nok lagast av litt billigare stoff, tenkjer eg. Kanskje med litt meir sjel, også? Hm, vi får sjå... Fann i alle fall ei fin lappeteppeoppskrift her.

Eg strevde fælt for å få fine hjørne, men det vart då ikkje så ille...baksida har dette stripete beige stoffet.

Og her ligg heile teppet på golvet heime hos mamma...ferdig kvelden før konfirmasjonen. Ca 150x230cm, trur eg.

1 kommentar:

  1. Nydelig Guro! Du er så flink! Håper du får en fin helg! Klem fra meg =)

    SvarSlett



blogger template by lovebird