torsdag 6. februar 2014

Enjoy the little things

Kos deg med dei små tinga! Legg merke til det som er godt, fint, vakkert, inspirerande og gir deg noko! No når debatten går om gravide og sjukmeldingane deira, kjenner eg at eg treng å vere positiv. Av og til treng ein det litt meir enn ellers. No når eg ikkje er i arbeid, men heller ikkje er sjuk, treng eg å tenke på det som er bra, og heldigvis er eg flink til å fryde meg over dei enkle tinga! Som ein heimelaga kaffe latte og to kjeks på ein vanleg kvardag, med sola inn vinduet og heile verda i fanget...

Og om det er vanskeleg å halde fokus, kan jo alltids ei runde på Pinterest vere til hjelp…! ;)



2 kommentarer:

  1. Helt enig.
    Det er ofte de små tingene som gjør hverdagen ekstra bra.
    Kos deg hjemme du, selv om debatten om gravide og sykemeldinger herjer:)

    SvarSlett
  2. Så sant. Lat oss verne om det gode, og dei mjuke verdiane. Ikkje alt kan målast i pengar.

    SvarSlett



blogger template by lovebird