fredag 13. april 2012

Litt etter litt

Litt etter litt kjem eg i gang igjen.
To månader med fullstendig bloggestopp og minimalt med kreativitet.
I dag strålar sola, og eg klør i fingrane etter å kose meg med å skape noko fint! 

Sanseputene eg laga før påske er endeleg fotografert, og kjem nok ut på Epla i løpet av kvelden. Herlege leiker for dei minste, i mjuke og spennande stoff, og med mykje gøy å fikle med. Snart vil eg lage fleire også, for desse er verkeleg supre! Og så kosar eg meg sånn med å lage dei! 
Foto: Bertil
Forsiktig vågar hagen å kle av seg vinterdrakta, og knoppane lengtar etter dei varme strålane frå sola. Slik som oss andre. No er vi vel ferdige med vinteren snart!? Det er i alle fall godt at kveldane er lyse, morgonane er lyse og barna lukkelege over å finne att sand, stein og syklar. I dag skal eg til byen, trene, drikke kaffe, rusle i sola og nyte dagen. ;) Høyrast ikkje det ut som ein ganske perfekt formiddag? 
Foto: Bertil
Det er dei nære tinga som har opptatt meg i det siste. Eg har fryda meg over gode Lillebroren og skjønne Storesystra. Travle og gode dagar har det vore. Vi tøysar med augevippane, vi pratar om fuglar og bilar og alt vi ser rundt oss, vi herjar og kosar og kranglar og ler. Lukke! Og Storesøster er den store helten, med sitt gode, tannlause smil, og sin uendelege energi. Eg er så takksam! Og no, no er eg faktisk igang med bloggen igjen også. Slik. Det var visst berre å kaste seg ut i det! ;)

Tusen, tusen takk for gode ord og tankar. Eg har forstått at nokre har lurt på kor det vart av meg, men her er eg altså igjen! Og eg har det bra! :) 

Ønskar deg ein deilig dag!

3 kommentarer:

  1. Kjempekoselig å se deg tilbake! :) Herlig lesning :)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å høre fra deg igjen! En nydelig sansepute du har laget. Høres ut som dere har det bra, og det er godt:-) God helg!

    SvarSlett
  3. jess! Guro er tilbake! Glede glede glede

    SvarSlett



blogger template by lovebird