tirsdag 13. juli 2010

Mormorlukke!

Tenk å vere fire år og litt til, og ha sommarferie med masse besøk!
Denne gongen er det snille, gode, varme mormor som har vore her, og siste dagen sette ho opp teltet sitt i hagen. For ei lukke!
Lille A stråla og fnisa og knisa og lo, sprang rundt i sommarkleda (eller helst utan), plaska i bassenget, leika med dukker, blomar, vatn... Og mormor er toppen!
I morgon reiser Lille A på spennande fjelltur i telt saman med pappaen, og i dag har dei fryda seg med å lage pakkeliste og matliste og forskjellig planlegging. 
Tenk å vere så glad i pannekaker, og så spent på tur, at ein ikkje greier å stoppe å le når mammaen kjem med idèen pannekakerøre på flaske på telttur! :)

Eg håpar sommarvèret er tilbake i morgon, for eg skal vere stranda i eigen hus og hage nokre dagar. 
Gler meg masse til å nyte gode bøker, ro og fred og tid med symaskina mi.

Og forresten - tusen takk for fine kommentarar!
Kjekt å sjå at de er her, trass ferietid og lange sommarkveldar!
No skal eg ta meg ein runde på bloggane dykkar! :)

Klem

6 kommentarer:

  1. Sååå harligt!
    Alltid stas med telt i hagen ;o)

    Håpa sommarveret komme te deg i mårå jammen, men ser ut så du nyte sommaren uansett ;o)

    Fortsatt god sommar!!

    SvarSlett
  2. Å være fire år og ha mormor på besøk må være toppen ;). Her i familien er det jeg som gleder meg mest til å sette opp teltet - et skikkelig stort 70tallstelt med innertelt - som jeg bruker å henge lyskjede på ;).

    Jeg er 39 og veldig mormorstolt og mormorrørt om dagen. Min mormor på nesten 87 år har nå parkert rullatoren innendørs etter to lårhalsbrudd på rappen i vinter - og demonstrerte lett jogg over stuegulvet sitt i går ;). Da måtte jeg le ;).

    Fortsett den gode jobbe med å kose dere ;).

    SvarSlett
  3. Så herlig! Husker så gøy det var å skulle ut på tur selv da jeg var liten jente:) Blir nok ganske herlig for mor selv å kose seg m hjemmet sitt-kos deg! Det blir nok et innlegg eller to av hjemme alene tid:)
    Veronika

    SvarSlett
  4. Så flink du er til å se lykken i de nære ting! Mormor er lykke!

    SvarSlett
  5. Mormor er virkelig lykke, så sant, så sant!!!
    Snuppa mi har vært hos mormor i 1 uke (sammen med oss), og det er virkelig stor stas.

    Nydelig bilde =)

    SvarSlett
  6. For et deilig innlegg, fikk meg til å smile:)

    Heldige lille A som har så fin mormor og som får ha pannekakerøre på flaske med seg på tur!

    SvarSlett



blogger template by lovebird